Søvnløs i Galicia

Klokka er halv 4, og ja, vi snakker natta. Først tenkte jeg, OK, må bare se én episode av Grey’s før jeg legger meg til å sove, men så tenkte jeg…altså, jeg må jo uansett stå opp latterlig tidlig i morra (LES: kl 7 aka selvmord), så om jeg sover lite eller mye har ingen ting å si, for jeg kommer til å være kjempetrøtt i morra uansett. Og da begynte jeg å se en episode til, og den tar dritlang tid å laste opp, og bare hakker, og jeg KAN IKKE SLUTTE Å SE! Jees, det er kanskje den mest intense Grey’s episoden etter episoden(e) med båt-ulykka! Haha, ja, jeg er nerd. Innrømmer det i hvert fall;)

Uansett, grunnen til at jeg må opp så inn i hm tidlig i morra er fordi søte Cathrine kommer på besøk! Det kjipe er at hun reiser om Santiago, og reiser tiiiidlig, så jeg må ta bussen herfra til Vigo kl 07:45 for å rekke toget til Santiago som går kl 9. Og nei, det er ikke så langt herfra til Vigo, men man bruker latterlig lang tid på å gå fra Plaza de España til togstasjonen. Hm, kanskje jeg skal ta taxi… :-p En annen kjip ting er at det er spådd regn de dagene hun er her! Den siste uka, oi…jeg har jo helt glemt å fortelle at jeg har FERIE! Mitt liv i helvetet (def. spansk skole) har tatt slutt! Så de siste dagene har jeg rett og slett tilbragt på stranda i 30-32 grader;) Hah, slå den! Men ja, de siste dagene har jeg vært på stranda, og Cathrine stakkar, som ikke har strand i Madrid, og kommer hit for å bli med på stranda, kan kanskje ikke reise! Blæ. Uansett må jeg ta henne med til Playa America, for det er kjempefint der:) Nå har nesten hele episoden blitt lasta opp, så jeg skal begynne å se, slik at jeg i hvert fall får sovet et par timer i natt.. Så skal jeg spare deg bryet med å tenke over det her….Ja, jeg er SÅ nerd når det kommer til Grey’s at jeg nedprioriterer søvn. Slik, nå har jeg sagt det. Håper alle der hjemme ligger og sover søtt 🙂

Ine

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Søvnløs i Galicia

  1. Julie Ingeborg

    Hva!? Er du Gray´s nerd? …det hadde jeg over hodet INGEN anelse om Ine!

    ha-ha-ha

    Du er søt ❤ Gleder meg til å se deg igjen, snuppa (:

Legg igjen en kommentar